söndag 13 januari 2008

Presentation av Pernilla


Det är jag som är Pernilla! 27 bast är jag och jag bor i Kristianstad. Jag har precis börjat jobba som skolbibliotekarie/ungdomsbibliotekarie på Gemöskolan/Älmhults bibliotek.

Jag gillar att pyssla och skapa med det mesta, men allrahelst med pärlor av alla de slag. Sedan i julas är jag inne i en stickningsperiod - just nu stickar jag på min fjärde trekantssjal (i love sjalar!). En bloggfantast har jag också blivit! Jag bloggar om böcker på Boksynt och på Bokfreak och om mina och syrrans smycken på ragnar. Skriva vill jag också göra mer, det var ett tag sedan nu...


Mina förväntningar på den här bloggen är inspiration i massor, och tips och hjälp från andra pysselfantaster!

3 kommentarer:

maria sa...

Sjalar och pärlor och böcker, det är fina grejer det :-)
välkommen!

Pernilla sa...

Eller hur? Tack, det här ska bli jätteroligt!

Celi sa...

Heeej! *vinkar*
Får vi se bilder på dina sjalar? Nyfiken på dem... vill också sticka sjalar, men jag kommer aldrig igång.

Kram
Celi