lördag 5 januari 2008

Mitt senaste pyssel

Nästa vecka fyller min storsyster år, och jag
bestämde mig för länge sedan att pyssla något till henne i present. Det tog ett tag innan jag lyckades komma på vad jag ska göra, och ännu längre tid tog det innan jag verkligen började med den lilla virkade väskan.
Men idag blev den äntligen färdig. Är inte riktigt nöjd, för jag ville haft ett grönt blixtlås, men det visade sig vara mer eller mindre omöjligt att få tag på, så det fick bli ett vitt. Foder blev det också, som jag sydde fast för hand.
Nu återstår det bara att se om hon blir glad för presenten eller inte...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad fin! Väldigt sött broderi, jag tycker om den jättemycket! Har du virkat fasta maskor? :-)

maria sa...

Klart hon blir glad, den är ju jättefin!

Celi sa...

Mycket fin! Jag hade blivit glad för en så fin present, så det blir hon säkert också.

Therese sa...

lina w, maria, celi:
tackar tackar!

jag tror att jag har virkat fasta maskor. jag är en sån där som inte vet vad jag gör, bara att jag gör det. men jag tror att det är fasta maskor =0)