lördag 19 januari 2008

Först av allt vill jag säga välkommen till våra nya medlemmar. Välkomna. Skriv gärna en liten presentation av er själva.

Just nu pågår ett litet projekt här, "skapa med varandras material". Det ska bli spännande att se vad ni skickar/får (visa gärna foton!) och vad ni sedan gör med materialet. Efter att jag skickade ut mejlet till alla deltagare i det projektet har Lina C kommit med. Hon skickar till Therese.

Skriv gärna ett litet inlägg om vad/vem/vilka på nätet som inspirerar er. Själv får jag inspiration från många olika håll, men en sidan jag gärna återkommer till (om än oregelbundet) är Whipup. Där finns massor av inspiration att få, både i text och bild.

Som vanligt, hör av er om ni har några frågor, tips eller idéer!

1 kommentar:

Celi sa...

Jag fick mitt utmaningspaket idag och det var så mycket roligt i det att jag satte Alva i hennes stol och bar in den i arbetsrummet och matade henne där så att jag satidigt kunde inspireras av materialet. :) Ska bli så roligt att pyssla med det!

Skickade mitt paket igår, så det borde komma fram snart.