måndag 26 november 2007

Presentation av Martina


Jag heter Martina och är 28 år. Jag har nyligen blivit mamma till en liten Axel. Bilden är tagen i augusti förra året, fast jag brukar inte gå omkring med krona och slöja, utan kortet är taget på en av mina möhippor:) Tänkte att det passade bra, med tanke på kreativitet...

Jag skapar mest smycken i alla dess former. Man skulle väl kunna säga att jag har en ganska stor pärlsamling (årets underdrift). Jag gillar silver, glas och sötvattenspärlor bäst. Förutom att göra smycken gillar jag också att göra egna inbjudningskort, julkort och dylikt. Något jag ser fram emot varje jul är att göra roliga paket av julklapparna man har köpt. Håller just nu på att fila på lite idéer till årets julklappar.

En sak jag skulle vilja kunna göra är att sticka. Kunde väl lite grann när jag hade syslöjd, men det är ju ett antal år sedan nu. Min första projekt skulle nog i så fall vara att sticka en blåbärsmössa till Axel. Lina C, du kanske kan hjälpa mig?

Jag ser fram emot att inspireras av er andra på den här bloggen. Jag hoppas också att bloggen ska göra att jag utvecklar lite fler idéer. Dessutom är det ju ett himla roligt intiativ!




1 kommentar:

Celi sa...

Japp, du får komam en dag så kan vi göra ett försök att sticka lite, om de små tillåter förstås..:D