söndag 25 november 2007

Presentation av Maria

Maria heter jag och jag tänkte visa en helt nytagen bild på mig själv. Jag tog fyra bilder. På den ena blundar jag, på den andra ser man bara magen, på den tredje bara ryggen ... så det fick bli den här tills vidare. Det är inte så lätt att ta bilder i spegeln som man kan tro ...

Jag är en allt-i-allo-pysslare som tycker om att prova på nya saker. Skrivande, matlagning och fotografering ser man mest av här och mitt mer pyssliga pyssel ser man här. Mitt pyssliga pyssel inkluderar allt från papper och lera till ull och garn via tyg och pärlor och ståltråd.

Med det här projektet hoppas jag bli inspirerad av både temat och av de andra deltagarna att prova nya saker och tänka i nya banor. Med "nya" menar jag det som är nytt för mig, även om det kanske rör sig om beprövat pysslande för någon annan. Jag vill utvecklas inom mitt eget skapande. Men framför allt vill jag har roligt. Ha utmaningar, samtal, diskussioner.

Inga kommentarer: