måndag 26 november 2007

Presentation av Cecilia

Hej, Jag heter Cecilia jag är 26 år, just nu håller jag på att skriva min c-uppsats och i januari är jag färdig grundskolelärare i svenska/svenska 2.
Kreativitet och pyssel är en stor del av mitt liv och jag har svårt att säga exakt vad jag gör mest. Jag började skriva min blog för att få mer överblick och organisation på min kreativitet. Men den gjorde i stället att allt pyssel exploderade:-)Både i mitt hem och i min hjärna!
Papper och måleri har alltid varit mina favoriter men nu har jag börjat sticka och sy allt mer. Det senaste året har jag gått en keramikkurs som är ett helt nytt och spännande medium för mig! Så vem vet vad det här lilla projektet kommer att leda till?! Jag ser fram emot många nya utmaningar och spännande pyssel diskussioner här!

Det ska oxå bli roligt att få skriva kreativt på svenska!

Inga kommentarer: