fredag 8 februari 2008

Presentation Ann-Louise

Hej!


Jag heter Ann-Louise Ragnarsson och är en tjej som älskar att pyssla. Jag är 21 år och bor med mina föräldrar, lillebror och älskade hund i en villa i Östanå ett par mil från Kristianstad. Just nu är jag sjukskriven efter en transplantation i januari 2007 men hade tänkt att börja plugga igen till hösten, förhoppningsvis till guldsmed.

Jag pysslar framförallt med att göra smycken, främst av pärlor, men just nu går jag en silversmideskurs där jag lär mig göra smycken i silver också. Jag och min syster Pernilla, som också är medlem på denna blogg, har ett smyckesmärke tilsammans - ragnar. Vi har också en blogg där man kan se våra smycken. Det bästa är när vi träffas och har en pärlkväll, dvs. äter gott, pärlar och umgås.

Jag gör kort och scrappa lite också. Jag bakar gärna när jag har tid över, då blir det ofta muffins eller mjuka kakor, men min favorit är tårtor som är roliga att dekorera. Nu har jag även börjat att sticka en mössa som nästan är klar. Sen ska jag ge mig på en sjal om jag har tålamod.

Jag har gått med i denna blogg för att det är roligt att se vad andra pysslar med och att få visa upp sina egna verk. Jag har också förhoppningar om att få många intressanta pysselkompisar.

Inga kommentarer: